Avansul nu va fi pierdut în cazul în care se solicită modificarea perioadei cu cel puțin 48 de ore înainte de data check-in-ului (tariful poate varia în funcție de perioadă).
Avansul plătit de către client se va pierde în cazul neprezentării conform check-in-ului, in cazul în care nu suntem informați de modificarea perioadei în termenul comunicat anterior.
TIPURI DE CAMERE ȘI REGULI
Cameră dublă: capacitate 2 persoane
Apartament: capacitate 4 persoane
Tarif pat suplimentar: 110 RON / noapte (cu mic dejun inclus)
Copii cu vârstă de până la 5 ani beneficiază de gratuitate la cazare dacă NU se solicită pat suplimentar.
Pentru copii cu vârsta de peste 5 ani, percepem o taxă de 50 RON / noapte (cu mic dejun inclus).
PROGRAM
Check-in cazare: între orele 16:00 și 21:30 sau mai devreme, doar în cazul în care există disponibilitate.
Check-out cazare: ora 12:00
Pentru late check-out, disponibilitatea se verifică la recepție.
Mic dejun tip bufet suedez: între orele 8:00 și 10:30
Micul dejun este inclus în prețul cazării: 2 persoane – cameră dublă; 4 persoane – apartament.
RECLAMAȚII
- Orice reclamație trebuie depusă în scris la receptie sau pe adresa de email a resortului.
- Nu vom lua în considerare reclamațiile care nu au fost supuse atenției Oneiro Resort pe timpul șederii clientului. Orice reclamație trebuie raportată pe loc.
- Nu suntem responsabili pentru compensarea nici unei situații care ar fi putut fi rezolvată la fața locului.
Prezenta politică respectă și se completează cu prevederile legale din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative și din Legea 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor, ambele în formele actualizate și consolidate.
Vă asigurăm de faptul că ne conformăm în totalitate legislației în vigoare cu privire la procesarea și stocarea datelelor personale, conform Politicii GDPR. Pentru soluționarea reclamațiilor dumneavoastră, ONEIRO RESORT vă poate solicita dovezi suplimentare, cum ar fi extrase bancare sau copii ale actelor de identificare.
Vă asigurăm de bună credință și de faptul că vom depune toate eforturile în vederea soluționării în mod favorabil a tuturor solicitărilor dumneavoastră.